Industria luxului începe să înţeleagă că Internetul poate scoate din amorţire chiar şi un brand exclusivist

Publicat de Capital.ro pe 19.11.2012 0 Comentarii
În era digitală, inclusiv distribuţia afacerilor cu obiecte de lux se schimbă. Dacă pentru brand-urile consacrate și clienții fideli acestora experiența din magazin (contactul cu bunurile ce urmează a fi cumpărate, senzația pe care o oferă la atingere) este importantă, noul val de cumpărători de lux preferă Internet-ul pentru a-și comanda produsele dorite.

Credite recomandate
1 / 1

Ai deja cont pe VreauCredit.ro ?

Nume
E-mail
Parola
Captcha
  • protectie anti-spam
Mesaj

Comentariul tau va fi publicat numai dupa aprobarea acestuia de catre moderatorii VreauCredit.ro.
Nu vor fi publicate comentariile care contin injurii, un limbaj licentios, instigare la incalcarea legii, la
violenta sau la ura, precum si acuzatii fara acoperire. Multumim pentru intelegere.

Informatii banci

Sucursale, bancomate, sediul central, program de lucru, contact:

Toate bancile

Glosar financiar

Afla semnificatia celor mai importanti termeni financiar-bancari:

Toti termenii

Servicii conexe

Alte produse si servicii similare, oferite de reteaua noastra: