Takko Fashion deschide 10 magazine în 2013

Publicat de Capital.ro pe 12.12.2012 0 Comentarii

Expansiunea românească a marilor retaileri internaţionali de îmbrăcăminte continuă. Printre cei pe care criza nu i-a afectat major sunt şi germanii de la Takko Fashion – vor deschide aproximativ 10 magazine la anul.


Planurile nemților, prezenți pe piața locală din 2007 şi deținători ai unei rețele de 61 de unități, în acest moment, vizează acum ”şi localitățile mai mici, cu potențial economic mediu”, precizează Cosmin Ulmean, Managing Director al filialei locale a retailerului german de îmbrăcăminte Takko Fashion. Până acum, au fost deschise magazine în Slobozia, Deva sau Tecuci, toate cu mai puțin de 70.000 de locuitori.



Planul final: 100 de magazine. În cât timp? „În funcţie de spaţiile pe care le găsim (...) nu se mai poate pune problema unei dezvoltari explozive a pietei de mall-uri si centre comeciale”, explică Ulmean.Atuurile nemţilor – şi odată cu ei şi ale celorlalte lanţuri internaţionale de modă, precum H&M, C&A, Inditex, New Yorker, Camaïeu, New Look sau Lc Waikiki – sunt uşor de identificat. E vorba de forța financiară – care le permite să facă investiții și pe timp de criză, oferta mare de pe rafturi și prețurile accesibile.Afacerile Takko Fashion au ajuns, anul trecut, la circa 24 de milioane de euro, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finanţe.Mai departe, retailerii se așteaptă ca piața discounterilor să crească. Mai mult, pe piață pare să mai fie loc pentru noi jucători – circulă zonuri că se pregătesc să-şi facă intrarea în ţară şi britanicii de la Primark, care ar urma să vină în locul celor de la Kiabi. (Politica preţurilor mici nu mai poate fi un argument suficient pentru vânzări mari, chiar dacă, în criză, se presupune că înclinaţia bruscă a românilor spre economisire ar încuraja dezvoltarea lanţurilor orientate către preţurile mici. Două exemple concrete: francezii de la Kiabi şi grecii de la Sprider –  lanţuri cu politică de discount -, au plecat din România).În România se vinde anual modă de un miliard de euro – aici intrând deopotrivă îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii livrate de producători și retaileri, fie ei români sau străini. În această estimare nu sunt luați în calcul „lohniști“ – cei care produc, sub contract, pentru branduri internaționale.


Credite recomandate
1 / 2
Parerea ta despre acest articol Takko Fashion deschide 10 magazine în 2013

Ai deja cont pe VreauCredit.ro ?

Nume
E-mail
Parola
Captcha
  • protectie anti-spam
Mesaj

Comentariul tau va fi publicat numai dupa aprobarea acestuia de catre moderatorii VreauCredit.ro.
Nu vor fi publicate comentariile care contin injurii, un limbaj licentios, instigare la incalcarea legii, la
violenta sau la ura, precum si acuzatii fara acoperire. Multumim pentru intelegere.

Informatii banci

Sucursale, bancomate, sediul central, program de lucru, contact:

Toate bancile

Glosar financiar

Afla semnificatia celor mai importanti termeni financiar-bancari:

Toti termenii

Servicii conexe

Alte produse si servicii similare, oferite de reteaua noastra: